CD - Inte Vara En Slav

Senaste tiden har jag jobbat mycket på ett CD omslag till en singel som ska släppas nu snart. Låten heter Man Behöver Inte Vara En Slav. 
Min mamma är hon som sjunger reggae låten, medans min morbror och jag körar. Den är skriven och gjord av Jonas, min morbror. 
 
Omslaget är uppbyggt i photoshop. Tavlan är målad av mig, och photot är taget av mig! Bilderna är för sig bearbetade i photoshop innan dom blev sammanfusade. Sedan efter sammanfusningen är den bearbetad som en bild, och tillagt text i matchande färger. 
 
Min mamma gick bort två år sedan, medans jag var gravid, så det här omslaget, samt låten såklart, har en enorm betydelse. Den står så mycket för den hon är och var.  Självklart att den involverar både hennes ansikte och röst! 
 
 
 
Mer info kommer! 

Kommentera här: