Tygaffär

 
Igår var jag inne och storhandlade på
Ohlssons - En Riktig Tygaffär! 
 
Den är på två stora plan, fylld med tyger och alla dess tillbehör. Gick därifrån med två fulla påsar. Nästan att jag fick med mig en Provdocka också. Dom har precis fått in nya och fina svarta med vita prickar. Otroligt fina! 
 
En dag dag ska jag jobba där! :) 
 
 
Jag kom hem med några barn mönster från McCall's. Flera olika tyger och band. Banden ska bli diy hårband! Köpte olika roliga; zebra, giraff, silver, fjärilar, mm. tygen är helt enastående. Dom har mycket rimliga priser för så fina tyger! Köpte tre på stuvnitshörnan som kommer bli olika saker. Tanken är en klänning, ett par byxor och någonting aom en sommar släng klänning! 
 
har precis börjat med en romper med rosa överdel och ljusblå nederdel som har massor med cupcakes på sig! Hoppas att det blir bra. Men det verkar som om den kanske kommer bli lite stor.... Men tvättat jag den hårt kanske den krymper! (Första gången det är en bra sak!)
 laddar upp bilder när jag är klar/på g!
 
 
 
Fastnade vid alla knappar ett tag. Fick med mig en del hem :) vill ha alla Och allt! Kan jag inte få hela affären!? 

Kommentera här: